Kardioloski pregled Beograd – simptomi kao razlog za uzbunu

kardioloski pregled beograd

Kardioloski pregled Beograd će u ovom blogu pokušati da vas upozna sa faktorima rizika i značaju redovnog kardiloškog pregleda.

Pažljiva i detaljna klinička procena je neophodna kako bi se utvrdio uzrok srčanih smetnji, kao i ozbiljnost simptoma, izbegle nepotrebne pretrage i rizik od kardiovaskularnih bolesti i kardiomiopatije.

Kardioloski pregled Beograd navodi simptome za uzbunu

kardioloski pregled beograd

Najčešći i i najvažniji simptomi srčanih oboljenja su:

Bol u grudima, stezanje i nelagodnost

Kratak dah

Palpilacije

Nestabilnost pri hodu i vrtoglavice

Ukoliko osetite neke od ovih simptoma, neophodno je da se javite svom lekaru, radi detaljnijih pretraga.

Pravovremeno reagovanje, može vam sačuvati život!

Bol u grudima kao prvi znak za uzbunu!

Bol u grudima je veoma važan simptom bolesti srca, i nekada je teško proceniti njegov uzrok. Lociran je najčešće u prednjem delu grudi, ali takođe može biti i u gornjem delu stomaka, vratu, vilici, levoj ruci i levom ramenu.

Lekarska ordinacija Dr Nestorov  u svom timu ima najeminentnije  stručnjake, koji će sa velikom pažnjom proučiti svaki simptom,  obaviti detaljne analize i prepisati adekvatnu terapiju.

kardioloski pregled beograd

Kratak dah kao jedan od razloga za kardioloski pregled Beograd

Otežano disanje pri naporu može ukazati na neka stanja koja imaju veze sa bolestima srčanog mišica. Ono može biti praćeno kašljem, šištanjem pri disanju i preznojavanjem. Ovakve simptome nemojte nikako zanemarivati, već potražite savet i preporuke svog lekara, izvršite detaljne pretrage i reagujte na vreme.

Palpilacije kao simptom srčanih smetnji

Palpilacije mogu biti prezentovane kao aritmija, koja nas ometa i otežava redovne dnevne aktivnosti. Najčešće se javljaju u vidu kratkih epizoda, koje su manifestovane u vidu  tahikardija, ili su dužeg trajanja, praćenje nepravilnostima pri radnju i tada ih nazivamo aritmijama.

Prateći simptomi su bol, otežano disanje i osećaj slabosti.

Lekarska ordinacija Dr Nestorov pruža usluge kvalitetnog i celokupnog kardioloskog pregleda po najpovoljnijim cenama.

Drugi simptomi koji mogu ukazati na bolesti srca

Kardioloski pregled Beograd navodi i druge uzročnike koji mogu uticati na srčana oboljenja:

Zloupotreba lekova i droga, mogu veoma nepovoljno uticati na zdravlje čoveka, izbegavajte njihovu upotrebu i okrenite se vežbanju, zdravoj ishrani i zdravom životu.

Kašalj, nelagodnosti u stomaku, urinarni simptomi, gubitak težine, cerebralni simptomi poput vrtoglavice i glavobolje, mentalne promene i teška hipertenzija…sve su to simptomi koji mogu ukazivati na bolesti srca i razlog su za hitno traženje adekvatne medicinske pomoći.

Medicinska istorija bolesti

Pre svakog pregleda, specijalista u lekarskoj ordinaciji Dr Nestorov, raspitaće se o istoriji vaših pređašnjih oboljenja.

kardioloski pregled beograd

Najvažniji podaci su svakako vezani za predhodne srčane probleme, povišeni krvani pritisak, vrtoglavice, nesvestice i gubljenja svesti.

Od krucijalne vanosti su podaci da li je postojala istorija reumatske groznice ili srčanih problema u detinjstvu, kao i pređašnje operacije i bolesti, posebno one koje su vezane za istoriju infarkta miokarda, hipertenzije, moždanog udara i dijabetesa.

Kardioloski pregled Beograd navodi životni stil kao jedan od najvažnijih uzroka oboljenja

Životni stil podrazumeva odgovarajuću primarnu prevenciju kardiovaskularnih bolesti. Pušenje, kao jedan od glavnih uzročnika bolesti srca, treba potuno isključiti, ili upotrebu cigareta smanjiti na minimum. Akutni porast telesne težine, takođe povećava rizik od srčanog udara. Zdrava ishrana i redovna fizička aktivnost su od najveće važnosti u očuvanju zdravlja srčanog mišića.

Stres je jedan od glavnih faktora za srčani udar. Smanjite nivo stresa i pokušajte svaki dan sebi da obezbedite vreme za relaksaciju i odmor.

kardioloski pregled beograd

Porodična istorija bolesti značajno utiče i na vaše zdravstveno stanje. Ukoliko su članovi vaše bliže porodice patili od hipertenzije, koronarne bolesti srca, urođenih srčanih mana, dijabetesa i moždanog udara, trebalo bi da se redovno kontrolišete i pokušate da isključite sve faktore rizika.

Prevencija je najbolji vid očuvanja zdravlja!

Lekarska ordinacija Dr Nestorov pruža medicinske usluge vrhunskog kvaliteta, po pristupačnim cenama. Ni najmanji simptom ne sme se zanemarivati, jer pravovremena reakcija može vam spasiti život, a eventualna oštećenja svesti na minimum.

Оставите одговор