sportske-povrede-dr-nestorov-beograd-1

Sportske povrede, obratite se ortopedu na vreme

Sportske povrede predstavljaju povrede nastale kao posledica sportske aktivnosti, tj. tokom vežbanja, treninga i takmičenja. Pre svega vezane su za profesionalni sport. Najzastupljenije su u periodu pune takmičarske zrelosti – od 20. do 30. godine života. Sportske povrede se javljaju i kod ljudi koji se rekreativno bave sportom. S obzirom da čine oko 15 odsto Read More

preventiva-dr-nestorov-beograd-2

Preventiva, najbolji način za očuvanje zdravlja

Preventiva predstavlja skup mera i akcija koje se preduzimaju da bi se izbegla neka bolest. Savremeno doba pored brojnih tehničkih dostignuća donosi i konstantni stres, nervozu, kao i malo sna. Smanjenu fizičku aktivnost i lošu, neredovu ishranu često pravdamo nedostatkom slobodnog vremena. Imajući sve ovo u vidu preventiva je postala ključna za očuvanje zdravlja. Lekarska Read More

orl-pregledi-lekarska-ordinacija-dr-nestorov-beograd-2

ORL pregledi u lekarskoj ordinaciji dr Nestorov

ORL pregledi predstavljaju specijalističke preglede uva, nosa, nosnog sprata ždrela, usne duplje i usnog sprata ždrela, donjeg sprata ždrela i grkljana. S obzirom da su ovi organi funkcionalno povezani, uslovljavaju objedinjeni orl pregled. Lekarska ordinacija braće Jerković, Dr Nestorov naglašava da ni jedan simptom ne smete zanemariti, ma koliko on bezazlano delovao. Čak i obično Read More

lekarska-ordinacija-braće-jerković-dr-nestorov-beograd-1

Lekarska ordinacija Braće Jerković – Dr Nestorov

Lekarska ordinacija Braće Jerković – Dr Nestorov je glavno mesto za vaše zdravlje. Pažnja koju posvećujemo svom organizmu najbolje govori o nama. Zapravo, zdravlje je odraz našeg načina života. Zbog toga je poslednjih godina podignuta svest kod ljudi u našoj zemlji o značaju preventivnih pregleda. Naime, živimo u doba brojnih obaveza kako na poslu tako Read More

kardiovaskularni-skrining-dr-nestorov-beograd-5

Kardiovaskularni skrining

Kardiovaskularni skrining predstavlja značajnu preventivnu meru. Kardiovaskularne bolesti čine jedan od glavnih uzoka smrti širom sveta bez obzira na pol i godine starosti. Naime, ove bolesti su odgovorne za oko 49 odsto svih uzroka smrti – 55 odsto kod muškaraca i 43 odsto kod žena. Takođe, kardiovaskularne bolesti su vodeći uzrok radne nesposobnosti i velikih Read More

privatna-lekarska-ordinacija-dr-nestorov-beograd-2

Privatna lekarska ordinacija – Dr Nestorov

Privatna lekarska ordinacija je pravo mesto za vaše zdravlje. Redovna fizička aktivnost i pravilna ishrana nisu dovoljni da biste bili zdravi. Briga o telu uključuje i skrining zdravlja, jer, jedino redovni godišnji lekarski pregledi mogu da otkriju rano postojanje faktora rizika za razvoj hroničnih bolesti, kao i pravovremeno lečenje. Zato, veliku pažnju treba posvetiti izboru Read More

ortopedski-pregledi-dr-nestorov-beograd-3

Ortopedski pregledi u lekarskoj ordinaciji Dr Nestorov

Ortopedski pregledi predstavljaju pregleg doktora specijaliste pri čemu se procenjuje stanje sistema za kretanje. Kosti u ljudskom telu formiraju skelet koji pruža potporu, štiti unutrašnje organe i omogućuje kretanje. Od njih, zapravo, zavisi život, jer pokretanjam kostiju grudnog koša omogućava se disanje. Kosti lobanje štite mozak, a u uhu postoje tri koščice bez kojih ne Read More