porodični-lekar-dr-nestorov-beograd-1

Porodični lekar

Porodični lekar je lekar opšte medicine, specijalista opšte medicine ili lekar specijalista medicine rada koji prati zdravstveno stanje svakog člana porodice bez obzira na pol i godine starosti. Kada se pojave iznenadni simptomi gripa, nagli bol u leđima ili neočekivani osip, poslednja stvar koju želite tada da uradite jeste da tražite odgovarajućeg lekara, već želite Read More

glavobolja-lekarska-ordinacija-beograd-2

Glavobolja – Prolazni simptom ili razlog za uzbunu

Glavobolja se definiše kao bol u predelu glave, lica i gornjeg dela vrata. Svako od nas se bar jednom u životu susreo sa glavoboljom. Bez obzira da li je uzrok neprospavana noć, previše alkohola ili promena vremena, taj pulsirajući bol nikako nije prijatan. Najčešće se glavobolja javlja od 20. do 40. godine života i to Read More

alergijska-kijavica-lekarska-ordinacija-beograd-2

Alergijska kijavica

Alergijska kijavica ili alergijski rinitis je hronična upala sluznice nosa uzrokovana nekim od alergena, odnosno supstancama koje osoba udahne, a sluzokoža nosa ih prepozna kao nešto strano i štetno za organizam. Alergijska kijavica se ispoljava u dva osnovna oblika U zavisnosti od perioda pojavljivanja, alergijska kijavica može biti sezonska i trajna. Sezonska alergijska kijavica se Read More

urološki-pregled-beograd-1

Problemi prilikom mokrenja – Razlog za uzbunu ili ne?

Problemi prilikom mokrenja javljaju se kako kod muškaraca tako i kod žena i mogu biti veoma neprijatni. Bol pri mokrenju, često mokrenje i zaostajanje urina, odnosno nesposobnost da se potpuno isprazni bešika najčešći su problemi ove vrste. Pojedini ljudi se sreću i sa nekontrolisanjem mokrenja koje se naziva urinarna inkontinencija. Problemi prilikom mokrenja – bolno Read More

lekarska-ordinacija-beograd-3

Prolećni umor

Prolećni umor se odnosi na stanje zamora, smanjene energije ili depresije, povezane sa početkom proleća. Takvo stanje može biti uzrokovano normalnom reakcijom na toplije temperature ili može imati medicinske osnove, kao što su alergije ili “obrnuti” sezonski afektivni poremećaj. Proleće je najlepše godišnje doba jer se bude i priroda i ljudi, ali mnogi nisu u Read More