ultrazvuk-lekarska-ordinacija-dr-nestorov-beograd-3

Upoznajte svoju bebu pre rođenja – 4D ultrazvuk

Upoznajte svoju bebu pre rođenja,  rečenica koja će oduševiti sve buduće roditelje. Iako zvuči kao slogan za neku reklamu, verujte da lekarska ordinacija može da vam ponudi i ovu uslugu. Upoznajte svoju bebu pre rođenja – kako je to moguće? Trudnoća je neobjašnjivo iskustvo koje žena željno iščekuje. Svaka je priča za sebe i ne Read More

skidanje-kondiloma-dr-nestorov-beograd-3

Skidanje kondiloma

Skidanje kondiloma zavisi od njihove vrste, mesta na kojem se nalaze, kao i od godina starosti pacijenta. Kondilomi spadaju u grupu virusnih tj.polnih bradavica. Mnogi ljudi su se u životu sreli sa problemom bradavica. Mogu se pojaviti bilo kada i bilo gde na telu, a pogoduju im, pre svega, topla i vlažna mesta. Ne samo Read More

lekarska-ordinacija-beograd-dr-nestorov-7

Lekarski pregledi koje svaka žena mora da uradi u toku godine

Lekarski pregledi su najbolji način da sačuvate svoje zdravlje. Mnoge žene se trude da vode zdrav život – redovno vežbaju, dobro upravljaju stresnim situacijama i pravilno se hrane. U ove, zdrave, navike spadaju i lekarski pregledi. Skrining zdravlja je jedini način da se bolest rano otkrije, a samim tim i mogućnost izlečenja je veća. Tokom Read More

depresija-lekarska-ordinacija-beograd-1

Depresija

Depresija je stanje neraspoloženja i averzije prema bilo kom vidu aktivnosti. Pojedini naučnici je objašnjavaju kao posledicu dugotrajnog potiskivanja tuge i boli. Mnogi ljudi smatraju da je depresija moderna bolest, jer danas u svetu od nje pati oko 12 odsto muškaraca i čak 25 odsto žena. Međutim, despresija je odavno poznata, odnosno ona je jedna Read More