Lekarska ordinacija Beograd

Lekarska ordinacija Beograd je pravo mesto za brigu o vašem  zdravlju. U njoj stručni tim lekara i medicinskog osoblja pruža preventivnu, primarnu i hitnu medicinsku zaštitu osobama svih uzrasta. Tu  je uključen opšti lekarski pregled, kao i kontrolni pregled i konsultacije,  sve u cilju očuvanja vašeg zdravlja. Lekarska ordinacija Beograd je ključ vašeg zdravlja Redovna kontrola Read More

Skrining zdravlja i njegov značaj

Skrining zdravlja je strategija koja se koristi da bi se identifikovalo moguće prisustvo  bolesti kod pojedinaca bez znakova ili simptoma. To može uključiti i osobe sa simptomatičnom ili pre-simptomatičnom ili neprepoznatom simptomatičnom bolešću. Skrining zdravlja se razlikuje od dijagnostičkih testova Skrining zdravlja je donekle neobičan jer se obavlja na osobama koje su očigledno dobrog zdravlja, Read More

Posete lekara u vašem domu

Posete lekara u vašem domu predstavljaju obilazak pacijenata u kućnim uslovima, što doprinosi većoj privatnosti i komforu. Posete lekara u vašem domu kroz istoriju Do 60-ih godina prošlog veka, kućna poseta lekara činila je čak 40 odsto zdravstvenih pregleda. Razlozi za ovako veliki procenat ogledaju se pre svega u nerazvijenosti transporta u to vreme. Naime, Read More

Ultrazvuk dojke i njegove prednosti

Ultrazvuk dojke predstavlja savremen i potpuno neškodljiv dijagnostički metod. Tokom svog rada koristi ultrazvučne talase, kojima prikazuje sliku grudi, uključujući i područje do grudnog koša, koje se ne može videti mamografom. Veoma bitan podatak je da ultrazvuk ne koristi rentgenske zrake koji su potencijalno opasni za zdravlje čoveka, te ga slobodno mogu koristiti i žene Read More