pregled-psihijatra

Psihijatrijski pregledi i borba sa depresijom

Psihijatrijski pregledi u lekarskoj ordinaciji Dr Nestorov se obavljaju u ugodnoj atmosferi, gde ćete uz opuštenu priču i profesionalne savete, veoma lako uspeti da savladate sve svoje probleme. Psihijatrijski pregledi u lekarskoj ordinaciji Dr Nestorov Kada dođete kod psihijatra po prvi put, često ne znate šta da očekujete. Da li ćete morati da legnete na Read More

holter-ekg-srca

Holter EKG srca

Holter EKG srca je dijagnostička metoda kojom se 24 časa prati rad srca. Veoma je značajan u otkrivanju abnormalnih poremećaja u srčanom ritmu.  Ova dijagnostička metoda daleko je precizniji od klasičnog EKG-a, koji prati srčani ritam u proseku nekih desetak minuta. Šta je holter EKG srca? Holter EKG srca je uređaj koji omogućava kontiunirano praćenje Read More

pedijatrijski-pregledi-beograd

Pedijatrijski pregledi

Pedijatrijski pregledi se umnogome razlikuje od pregleda odraslih. Deca nisu kao odrasli i postoje značajne razlike u simptomima bolesti, pristupu i načinu lečenja. U ovom blogu lekarska ordinacija Dr Nestorov će vam ukazati na značajne razlike, opšte principe i kratak pregled pedijatrijskog pregleda u različitim starosnim grupama. Pedijatrijski pregledi – ciljevi i svrhe ispitivanja deteta Read More

kardioloski-pregled-beograd

Kardioloski pregled Beograd – simptomi kao razlog za uzbunu

Kardioloski pregled Beograd će u ovom blogu pokušati da vas upozna sa faktorima rizika i značaju redovnog kardiloškog pregleda. Pažljiva i detaljna klinička procena je neophodna kako bi se utvrdio uzrok srčanih smetnji, kao i ozbiljnost simptoma, izbegle nepotrebne pretrage i rizik od kardiovaskularnih bolesti i kardiomiopatije. Kardioloski pregled Beograd navodi simptome za uzbunu   Read More

ultrazvuk-beograd

Ultrazvuk kao sastavni deo medicinske prakse

Ultrazvuk je danas sveprisutan u medicini i bitan je deo medicinske prakse. Sastoji se od transduktora, koji se postavlja direktno na površinu tela. Kada zvučni talasi iz sonde dođu do željenog organa, pretvaraju se u sliku, koja se direktno manifestuje na ekranu. Široko je primenjiv u dijagnostici kod mnogih vrsta medicinskih stanja, kao i proceni Read More

kolonoskopski-pregled

Kolonoskopski pregled

Kolonoskopski pregled bi trebala da uradi svaka osoba starosne dobi preko pedeset godina. Kako godine prolaze, rizici za pojedina oboljenja su u porastu, zato je neophodno da o svom zdravlju mislimo na vreme. Preventiva je najbolji put ka izlečenju i očuvanju zdravog tela. Kolonoskopski pregled je vrsta endoskopskog pregleda, kojim je moguće sa preciznošću utvrditi Read More

4D-ultrazvucni-pregled

4D ultrazvučni pregled u lekarskoj ordinaciji Dr Nestorov

4D ultrazvucni pregled 4D ultrazvucni pregled je tehnologija koja daje potpuni i detaljni uvid u unutrašnjost vašeg stomaka i pomaže da lekar otkrije eventualne probleme koji bi mogli da utiču na zdravlje vaše bebe. Zahvaljujući tehnološkim dostignućima ultarazvuk je dostupan u 3D i 4D varijanti ekspertskog pregleda. Ultrazvuk je neinvazivno dijagnostičko sredstvo koje predstavlja najpouzdaniji Read More